• 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Scanie by Kurek
#1
[img]
https://c6.staticflickr.com/6/5684/30692...713f_z.jpg
[/img]



[img]
https://c4.staticflickr.com/6/5832/30736...5a33_z.jpg
[/img]



[img]
https://c1.staticflickr.com/6/5447/30788...8c87_z.jpg
[/img]




Nie są najlepsze, lecz ja jestem zadowolony!
  Odpowiedz
#2
Z tą ostatnią coś jest nie tak XD
Pozdrawiam fanów i dziewczyny też ! XD

[img]https://c3.staticflickr.com/6/5834/29937...d54d_n.jpg[/img]
  Odpowiedz
#3
Confusedmoke_weed_snoop_dogg



[img]
https://c5.staticflickr.com/6/5668/30707...5021_z.jpg
[/img]

[img]
https://c4.staticflickr.com/6/5686/25374...7980_z.jpg
[/img]

[img]
https://c2.staticflickr.com/6/5536/25374...0dc6_z.jpg
[/img]

[img]
https://c8.staticflickr.com/6/5608/31063...232d_z.jpg
[/img]



i tak jest:

[img]
https://c4.staticflickr.com/6/5536/30953...672d_z.jpg
[/img]




jestem zadowolony
  Odpowiedz
#4
Ch*jowe, cały czas ten sam styl. Szału nie ma.
,,A wieczorem - na bazę, jak do cichego portu - Wpłyniemy razem. . ."



[img]https://c1.staticflickr.com/1/652/321870...438d_t.jpg[/img]
  Odpowiedz
#5
Z czarną firanką zdecydowanie lepiej to wygląda. Pomysł jest ale czegoś mi w nim brakuje ;-)
  Odpowiedz
#6
Coś nowego



[img]
https://c5.staticflickr.com/6/5827/31132...2d19_z.jpg
[/img]

[img]
https://c5.staticflickr.com/6/5771/31253...03b5_z.jpg
[/img]
  Odpowiedz
#7
Wnętrze zlewa sie w jedno, blenda za wysoko, kolor pomarańczowy zamiast tekstury na obrysach wszelakich wygląda bardzo słabo, emblematy 164l 480 za małe i źle rozmieszczone, zły model lusterek i są za wysoko, słabo widać szybę, wycieraczki na lampach za jasne, jakim cudem masz żółte odbłyśniki w halogenach w zderzaku? Nad rejestracją w tej wnęce nie powinno być kratki, deczko za gruba rura na dachu, źle ustawione flary w kierunkach.
  Odpowiedz
#8
Trzeba zaaktualizować temat



Nowa Scania Big Grin



[img]
https://c1.staticflickr.com/1/328/316808...531f_z.jpg
[/img]




w sumie wiekszosc czasu to grzebanie w defach, bo cos tu jest jednak nie tak i nadal grzebie, moze kiedys sie uda to wypoziomować.
  Odpowiedz
#9
Troszkę hipokryzja. Ostatnio wielce oburzyłeś się, że każdy wstawia jeden model skóry do każdego auta a tu proszę, ty nie jesteś lepszy Big Grin Ta skóra z Dafa już była chyba w każdej twojej Scanii Wink
  Odpowiedz
#10
Niby scanie, a tu taki psikus. Kminie sobie dafa, tu cos zmienie, tam ao zrobie i cos idzie.. Ogolnie ma byc biało wiec bedzie, a i holanda moge zrobić to też pewnie sie załapie Big Grin



[img]https://c1.staticflickr.com/1/618/325991...fbff_z.jpg[/img]
  Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości